29 October 2013

小B初體驗。人生第一場面試 @ 啟思

面試當日比平日上班還要早起, 因為是9:00第一場~!

小草作為一個hea媽, 都沒刻意為小B買衫打扮, 只是特別留意要穿一條不要「吊腳」的褲... 要知道陳小B身型比例實在奇特, 腰圍合身褲就太短... XD 幸好去年小B契媽送了一條GAP褲子給小B, 現在正合身!

搭的士到幼稚園門口, 見到大排長龍... 曾經想過不如不排啦, 反正都唔會收... =P

當然最後都排了...

又, 學校安排很順暢, 人龍極速清掉~~

原來很多家長都比原定時間早到, 怪不得這麼多人...

我們一報到完, 都沒時間在playground玩, 小B已經要上樓interview~!

小B仍然呆豬豬未知發生什麼事... 但此時小草心裡其實有點緊張... >.< (今次由小草打頭陣, 陳老公在外面等...)

記錄這重要時刻, 怎也要拍張照才上樓~~ XXDDD


















目的地是二樓~~

小B是個慢熱B, 他要些少時間warm up, 所以往課室途中, 我都盡量讓他自己行~

果然, 不到50米的路程, 上完樓梯要轉入走廊, 他站著不肯行, 甚至想走回頭下樓梯... XD


我由他... 30秒左右, 他才肯繼續行~~

到課室門口, 他又站著不肯進去.... 我也由他.... XD 可能有很多心急家長已經一個箭步抱進去了...

但我相信如果他feel comfortable的時候, 他會自己進課室的~

課室裡有幾張枱,  枱上擺了玩具, 都已坐滿了小朋友與家長, 沒有空位了~~

我們進了課室後, 只好在近門口處的壁報等, 小B還指著上面的動物卡通對我笑... 咦, 似乎warm up了~~~ 期間小B還主動和另一位在等位的小朋友握手打招呼~~~

等了一會, 有位了, 我便拖著小B行去坐下...

枱上的正是小B平時在家都沒。興。趣。玩的玩具... -_-"""

幸好在等待老師過來interview時, 面對悶蛋玩具, 他仍願意乖乖坐定... 當時真的好想老師快點過來, 我不知道小B可以坐多久, 還要後面不足一呎的距離有一部電腦... 小B最愛「按掣」, 電腦正是他的most favourite! 幸好由此至終他都沒發現後面有他的favourite... wakaka...

期間還見識到坐在我們對面的小女孩, 面試時能國語能英語, 所有tasks都順利完成, 砌積木時還能說出積木顏色... 好強!! @@"

終於等到老師來問問題... (括號內的都是阿媽心聲...)

老師指著報名表上的照片, 問: 小B, 呢個邊個黎架? 小B只笑不語... (表現正常, 佢都仲未識講自己個名... -_-") 老師又再問: 呢個係唔係媽咪呀? 小B轉過來拍拍我的手對我笑~~ 但都不開口答老師, 又不搖頭示意... (阿仔你擰下頭啦... -_-")

老師拿出一個藍色波波來 (波波! 開正佢果範~~~), 叫小B推波波, 接著波再交回老師... 小B只懂用手指篤波, 又不懂接波... (其實平時在家都只會掟波... =P)

老師拿出玩具水樽和茶杯, 示範了一次斟水和雙手捧杯飲水, 要小B跟著做... (飲水無問題, 雙手就未必得... 但斟水呢? 未試過啊...) 小B勉強斟到, 只是對不準茶杯, 老師要他再試, 成功! 飲水嘛, 極速單手拿起杯googoogoooo (都估到他聽不懂「雙手」的指示)~ 又請媽媽和老師飲~

老師拿出一本布書, 打開問小B那個是蘋果... (Oh弊~ 佢對睇書都無興趣...) 果然, 小B不理老師, 只顧玩布書上的魔術貼... (暈低@@) 老師見他這樣, 就蓋上書叫他貼好魔術貼, 小B做到 (估唔到! 鼓掌~~) ~

接著老師拿出像真版蘋果及麵包各一, 小B見到興奮無比, 想搶!! (明明有食早餐!!!) 老師阻止他, 將蘋果麵包擺開, 再。慢。慢。地。慢。慢。地說出要他拿蘋果, 還是麵包~ 小B就一直按耐著等老師指示 (見佢個樣就知佢忍得好辛苦... XD 但佢又忍到喎~), 當老師說拿麵包時, 小B第一時間從坐位上彈起來拿麵包! (媽媽心跳加速!!!!! 好在攞啱!!! 其實平時佢都有食包同蘋果, 但兩者放埋一齊就唔知道佢能否分辨...) 然後還作勢咬了一口, 又請媽媽吃~~ 之後拿蘋果, 小B也很合作, 又將包包和蘋果放回老師的玩具籃中~

跟著就砌積木... 陳小B的超級弱項! 老師試了幾次叫小B跟著砌, 小B也試了兩次, 但就是反轉了積木, 砌來砌去砌不上, 之後小B更幽幽的歎了口氣 (@@ XXDDD), 繼續砌... 之後砌不來便。拆。積。木 (-_-"), 老師砌好他就拆... (expected...) 之後小B砌得悶悶地, 還無厘頭指著老師後面幅白牆... (試圖distract老師麼?! -_-"") 老師仍竭而不捨叫他再試... (真的很感謝老師的耐心!!) 媽媽最後不忍心老師的徒勞無功, 忍不住出口: 他在家都是這樣子, 只拆不砌... 老師才放棄~ =P

[期間有積木跌在地上, 我叫小B拾起來, 小B拾起後, 我叫小B坐回椅子上, 小B拍拍椅子示意要坐, 然後一腳踏在椅上... @@! 嚇得阿媽我急急抱他上椅! 後來從婆婆口中得知, 原來小B還未懂向後坐椅, 只懂踩上椅子再坐下來... XXDDD]

然後又是看書... 小B繼續不理老師... 問他是不是波波, 車車, 什麼也不理... (再次expected... -_-")

老師問我平時誰湊小B, 帶他去哪兒玩, 是否1st choice上午班 2nd choice下午班等問題, interview便結束~

最後老師說送小B貼紙, 小B竟然開心地大力點頭! (之前某校開放日, 人地俾貼紙佢佢唔要, 係堅決唔要果種! 今次估佢唔到~! ) 之後我要小B說謝謝, 小B說了但沒望著老師, 我又要小B望著老師再說一次, 小B都願意照做~ 然後就是揮手Bye bye, 但又是不肯說出聲....

Interview完抬起頭, 發現全課室就只剩我們, 其他小朋友一早in完走了....

抱小B下樓, 出口是後門... 出口處有位嬸嬸指示方向, 小B見到嬸嬸, 竟超級大聲而又咬字清晰地跟嬸嬸揮手說Bye Bye, (媽媽再次暈低@@" 頭先又唔出聲... >.<), 嬸嬸都讚他乖......

回正門會合陳老公去~

一場來到, 怎也要玩玩學校的playground才值嘛~~




















跟陳老公分享小B的面試表現, 大家都覺得好好笑, 亦打定輸數... 尤其對手之一是坐對面的「神童」... >.<

但平心而論, 感覺這面試沒坊間流傳的那麼難, 程度合理~ 只是小B在家裡不會的, 在面試時亦不會, 這實在很正常! 他的表現算很不錯了!

面試老師真的很有耐心, 亦好努力鼓勵小B嘗試, 能令小B專心聆聽她的指令, 而且很快與小B建立connection, 功力深厚, 不是個個幼稚園教師都能做到的!

經過今次面試後, 結論有二:

~ 對教育小B方向清晰了, 了解多些他有那些技巧還未掌握, 未來多鼓勵他嘗試, 引發他的興趣~

~ 還是做多些資料搜集, 找一些較少人競爭的(還有嗎?!)幼稚園報名吧~~ XD

8 comments:

  1. 小b人生第一個小挑戰~~~唔知佢地唔知唔發生咩事架呢? hea媽有hea媽道理,今日新聞講5歲會抑鬱呀~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗佢知同唔知之間... 果日in完佢都好似情緒有D不安... 但唔知不安D咩... 照計無壓力架... XXDDD (定係有我自己唔知... =P)

      Delete
  2. 小b好乖啊, 無要落地地.!!佢地應該唔知發生乜事, 以為去左玩, 我諗得媽媽心情緊張..XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢怕生保, 去陌生地方應該仲未敢周圍走~~ =P
      無錯, 緊張果個係我...XD

      Delete
  3. 其實我覺得小B好乖, 至少無扭計, 乖乖完成個 INTERVIEW, 已經好抵鍚喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢算乖呀~ 表現返平時既佢出黎, 好唔錯嘞~~ ^^

      Delete
  4. Replies
    1. 好呀~ 快D執好個BLOG等我FOLLOW你啦~ =)

      Delete